10 τρόποι για αποτελεσματική επαφή με τους πελάτες σας μέσω του Twitter

10 τρόποι για αποτελεσματική επαφή με τους πελάτες σας μέσω του Twitter

Share to Facebook Share to Twitter Share to Google Plus

Η πιο ηχηρή λέξη αυτή τη στιγμή στη Silicon Valley είναι η λέξη ῾αλλαγή῾.

Εταιρείες όπως η Google και η Amazon αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουμε και αλληλεπιδρούμε διαδικτυακά. Επιχειρήσεις όπως η Uber αλλάζουν τους κανόνες μεταφοράς και τα social media αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες παίρνουν αποφάσεις. Χρησιμοποιώντας μια στοχευμένη στρατηγική, το Twitter μπορεί να μας βοηθήσει απλά και σχετικά οικονομικά στο να αλλάξουμε τις συνήθειες των πελατών μας, να χτίσουμε το εμπορικό μας σήμα και να προσελκύσουμε νέους πελάτες. Ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα μπορείτε να προσθέσετε ζωτικότητα στην εταιρεία μας χρησιμοποιώντας το Twitter.

1. Πείτε μια ιστορία

Μιλώντας για αλλαγή οι μαρκετίερς και οι διαφημιστές αλλάζουν τον τρόπο που δουλεύουν λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης των social media. Η στρατηγική τους έχει μετατοπιστεί από τα jingles, τα συνθήματα και τις διαφημίσεις στις ιστορίες. Κάθε φράση των 140 χαρακτήρων στο Twitter είναι μια ευκαρία για να ειπωθεί μια ιστορία. Ένα βιντεο αφηγήται μια ιστορία. Κάθε ιστορία δείχνει ποιά είναι η εταιρεία μας και προσελκύει νέους εν δυναμη πελάτες. Σκεφτείτε λοιπόν μια ιστορία, όχι μια διαφήμιση.

2. Παρουσιάστε την προσωπικότητα της εταιρείας σας

Ξεχάστε τα ηχηρά και προσεχτικά σχεδιασμένα tweets. Εκφράστε τα πάθη, τις αξίες ακόμα και το χιούμορ της εταιρείας σας στα tweets σας. Παρουσιάστε την προσωπικότητα της εταιρείας σας όχι τα προιόντα της.

3. Δείξτε ενδιαφέρον για τους μικρούς

Πάρα πολλοί στο Twitter δείχνουν ενδιαφέρον για άτομα με μεγάλο αριθμό ακόλουθων ( followers). Η ιστοσελίδα monitoring Mention αφού ανέλυσε πάνω από ένα δις μνημονεύσεων για δύο χρόνια, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το 91% των μνημονεύσεων (mentions) προέρχεται από άτομα τα οποία έχουν λιγότερους από 500 ακόλουθους. Δείξτε λοιπόν ενδιαφέρον για τις αναρτήσεις αυτών των ατόμων και αλληλεπιδράστε μαζί τους.

4. Χρησιμοποιώντας το Buffer

Με τη χρήση του Buffer ή κάποιας παρόμοιας πλατφόρμας μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο, να το επεξεργαστείτε και το ξαναχρησιμοποιήσετε με τρόπο που να μεγιστοποιεί την προβολή σας. Προγραμματίζοντας μια τακτική ροή από tweets συνεχίζεται να προωθείται την εταιρεία σας.

5. Συμμετέχετε σε πραγματικό χρόνο

Εκτός από το περιεχόμενο που έχετε προγραμματίσει να αναρτάται σε τακτά χρονικά διαστήματα, θα πρέπει να ορίσετε και κάποια μικρά χρονικά διαστήματα στα οποία θα ενημερώνεστε για τα πιο σημαντικά θέματα που αφορούν το κοινό σας. Παρακολουθήστε τι αναρτούν οι ακόλουθοι σας και αλληλεπιδράστε με δικές σας αναρτήσεις.

6. Hashtags

Τα Hashtags είναι σαν τις τσέπες στο σακάκι ή τα αξεσουάρ σε ένα φόρεμα, όσο πιο πολλά τόσο χειρότερα. Μην αναρτάτε tweets τα οποία δεν περιέχουν τίποτα παρά μόνο hashtags. Εστιάστε σε θέματα που ενδιαφέρουν εσάς και τους ακόλουθους σας και εισάγετε hashtags στο περιεχόμενο για να είστε σίγουροι ότι η ανάρτησης σας θα έχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προβολή.

7. Δώστε, Δώστε, Δώστε

Κάντε ερωτήσεις, πείτε αστεία, και χρησιμοποιείστε εικόνες, δώστε δηλαδή υλικό το οποίο οι άλλοι μπορούν να μοιραστούν. Να έρχεστε σε επαφή με τους ακόλουθους σας προσφέρωντας τους υλικό που τους ενδιαφέρει περίπου εννέα φορές για κάθε μια φορά που διαφημίζετε την εταιρεία σας.

8. Επιλέξτε την κοινότητα σας

Όπως αναφέρει το Hubspot θα πρέπει να φτιάξετε μια κοινότητα πραγματικών ανθρώπων με πραγματικά ενδιαφέροντα. Προσελκύστε λοιπόν ειδικούς στον τομέα σας ακολουθώντας τους και απαντώντας στα tweets τους. Βεβαιωθείτε ότι η εταιρεία σας στέλνει το σωστό μήνυμα.

9. Κάντε προσφορές σε πραγματικό χρόνο όταν η δουλειά σας παρουσιάζει κάποια πτώση

Για παράδειγμα αν ένα κομμωτήριο κάνει εγκαίνια ή έχει κάποια κενά ραντεβού κατα τη διάρκεια της ημέρας μπορεί να κάνει ένα tweet και να προσφέρει έκπτωση για κόψιμο ή βάψιμο μαλλιών για το συγκεκριμένο διάστημα. Σίγουρα για ένα κομμωτήριο ένας πελάτης με έκπτωση θα είναι καλύτερος από μια άδεια καρέκλα.

10. Συγκεντρωθείτε στη στρατηγική σας

Το Twitter δεν είναι μια στιγμιαία θεραπεία. Είναι μια στρατηγική που εκτυλίσσεται με την πάροδο του χρόνου. Μπορεί να έχετε την τύχη να δημιουργήσεται το τέλειο περιεχόμενο το οποίο να γίνει viral και να σας αποφέρει χιλιάδες ακόλουθους οι οποίοι να μετατραπούν σε πιστούς πελάτες, αντί όμως να προσπαθείτε να κερδίσετε το λαχείο, με μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική σε βάθος χρόνου σίγουρα θα φέρετε τα αποτελέσματα που χρειάζεται η εταιρεία σας.